XLVII Sesja Rady Miejskiej w Czaplinku. | Urząd Miejski w Czaplinku

01
fotografia przedstawiająca ruiny zamku w Czaplinku
fotografia przedstawiająca cztery żaglówki na jeziorze

XLVII Sesja Rady Miejskiej w Czaplinku.

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, z późn. zm.) oraz art. 15zzx ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.) zwołuję w dniu 26 maja 2022 roku o godz. 12.00 XLVII Sesję Rady Miejskiej w Czaplinku, która odbędzie się w sali narad Urzędu Miejskiego w Czaplinku, przy ul. Rynek 6 z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość (częściowy zdalny tryb obradowania).

Przewodniczący Rady Miejskiej będzie prowadził obrady sesji z sali narad Urzędu Miejskiego w Czaplinku, przy ul. Rynek 6.

Uprzejmie informuję, że przebieg sesji w dniu 26 maja 2022 r. będzie można oglądać za pośrednictwem transmisji wideo na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Czaplinku.

W tym celu proszę kliknąć link poniżej:

 
TRANSMISJA NA ŻYWO
 
Posiedzenie RM rozpocznie się o godz. 12:00 (transmisja z sali posiedzeń dostępna od godz. 11:50).

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Przyjęcie protokołów z XLIV, XLV i XLVI Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
  3. Prezentacja multimedialna pod nazwą ,,Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy Czaplinek w 2022 r.’’.
  4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Czaplinku za 2021 r.
  6. Sprawozdania z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Czaplinku za 2021 r.:

       -   Informacja z działalności MGOPS w Czaplinku;

-  Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Czaplinek;

-  Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gminie Czaplinek;

-  Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Czaplinek;

-  Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Czaplinek.

  1. Sprawozdanie z realizacji ,,Programu współpracy Gminy Czaplinek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2021’’.
  2. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmiany  uchwały Nr XXVl/224/16 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 27 października 2016 r. w sprawie opłaty prolongacyjnej (druk nr 460/22);
    2. ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów, terminów płatności oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 461/22);
    3. wydzierżawienia na okres dziewięciu lat i jedenastu miesięcy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 462/22);
    4. wydzierżawienia na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek (druk nr 463/22);
    5. wydzierżawienia na okres jednego roku nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 464/22);
    6. wydzierżawienia na czas nieokreślony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 465/22);
    7. wydzierżawienia na okres dziewięciu lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 466/22);
    8. zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 467/22);
    9. zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 468/22);
    10. określenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego, przysługującego członkowi Ochotniczej Straży Pożarnej, uczestniczącemu w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach, organizowanych przez Państwową Straż Pożarną lub Gminę Czaplinek (druk nr 469/22);
    11. przyjęcia Aktualizacji ,,Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Czaplinek na lata 2022-2032’’ (druk nr 470/22).
       
  3. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji – możliwość również w formie zdalnej.
  4. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
  5. Komunikaty.
  6. Zakończenie Sesji.

 

                                                                                                           Przewodniczący Rady

                Michał Olejniczak


Autor: Anna Burdziuk

Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej