Informacja z XIII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku | Urząd Miejski w Czaplinku

01
polandrock
fotografia przedstawiająca ruiny zamku w Czaplinku
LadyPunk
fotografia przedstawiająca cztery żaglówki na jeziorze

Informacja z XIII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku

W dniu 25 kwietnia 2025 roku o godz. 8:00 odbyła się XIII Sesja Rady Miejskiej w Czaplinku.

Obrady Sesji prowadził Pan Marcin Czerniawski – Przewodniczący Rady Miejskiej z sali narad Urzędu Miejskiego w Czaplinku, przy ul. Rynek 6. W sesji uczestniczyło 9 radnych.
Nieobecni radni: Ewa Sobczak, Maciej Bernat, Marcin Sielatycki, Patrycja Heib, Mariusz Babiak.

Rada Miejska w obecności 9 radnych podjęła następujące uchwały w sprawie:

a) nieodpłatnego nabycia nieruchomości przez Gminę Czaplinek;

b) wydzierżawienia nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy;

c) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Czaplinek na rok 2025;

d) zmieniająca uchwałę w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028 oraz określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych;

e) zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025;

f) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035;

g) przekazania petycji według właściwości;

h) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Czaplinka.

 

Karolina Pokutyńska, inspektor ds. obsługi rady miejskiej

foto. archiwum Urzędu Miejskiego w Czaplinku