W dniu 25 kwietnia 2025 roku o godz. 8:00 odbyła się XIII Sesja Rady Miejskiej w Czaplinku.
Obrady Sesji prowadził Pan Marcin Czerniawski – Przewodniczący Rady Miejskiej z sali narad Urzędu Miejskiego w Czaplinku, przy ul. Rynek 6. W sesji uczestniczyło 9 radnych.
Nieobecni radni: Ewa Sobczak, Maciej Bernat, Marcin Sielatycki, Patrycja Heib, Mariusz Babiak.
Rada Miejska w obecności 9 radnych podjęła następujące uchwały w sprawie:
a) nieodpłatnego nabycia nieruchomości przez Gminę Czaplinek;
b) wydzierżawienia nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy;
c) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Czaplinek na rok 2025;
d) zmieniająca uchwałę w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028 oraz określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych;
e) zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025;
f) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035;
g) przekazania petycji według właściwości;
h) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Czaplinka.
Karolina Pokutyńska, inspektor ds. obsługi rady miejskiej
foto. archiwum Urzędu Miejskiego w Czaplinku