Informujemy, że zgodnie z zarządzeniem nr 74/2025 Burmistrza Czaplinka z dnia 15 kwietnia 2025 r. przeprowadzone zostaną konsultacje społeczne w przedmiocie projektu zarządzenia Burmistrza Czaplinka w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konkursu „Wolontariusz Roku 2025” oraz powołania Kapituły Konkursu.
1. Postanawia się przeprowadzić konsultacje w przedmiocie projektu zarządzenia Burmistrza Czaplinka w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konkursu „Wolontariusz Roku 2025” oraz powołania Kapituły Konkursu.
2. Konsultacje odbywały się będą poprzez zamieszczenie projektu zarządzenia Burmistrza Czaplinka w sprawie przeprowadzenia konsultacji w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konkursu „Wolontariusz Roku 2025” oraz powołania Kapituły na stronie internetowej Gminy Czaplinek, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czaplinku oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
3. Konsultacje odbywać się będą od dnia 17 kwietnia 2025 r. do 6 maja 2025 r.
4. Konsultacje odbywały się będą poprzez zgłaszanie uwag i opinii mieszkańców na formularzu konsultacyjnym składanym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Czaplinku lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego ul. Rynek 6, 78-550 Czaplinek. Formularz może być też przesłany w formie elektronicznej (w postaci skanu wypełnionego i podpisanego formularza konsultacyjnego) na adres: czaplinek@czaplinek.pl z dopiskiem "Konsultacje - Wolontariusz Roku 2025".
Referat Oświaty, Spraw Społecznych i Gospodarczych