Do 6 sierpnia 2021r. można wziąć udział w uzupełniającym naborze kandydatów na rachmistrzów spisowych do Narodowego Spisu Powszechnego. Prace spisowe rozpoczęte 1 kwietnia będą prowadzone do 30 września 2021r.
Co powinno zawierać zgłoszenie kandydatury?
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- datę urodzenia
- adres e-mail
- numer telefonu
- oświadczenie o wykształceniu, niekaralności i przetwarzaniu danych osobowych, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Gdzie można zgłaszać kandydatury na rachmistrzów?
- dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Czaplinku, ul. Rynek 6, 78 – 550 Czaplinek , z dopiskiem „Rekrutacja – NSP 2021”;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: na skrzynkę e-mailową urzędu: czaplinek@czaplinek.pl lub poprzez platformę ePUAP;
- osobiście w siedzibie urzędu.
Zgłoszenia niekompletne lub po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Co będzie należało do głównych zadań rachmistrza spisowego?
- przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego z zainstalowaną aplikacją formularzową
- zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej
- przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Kandydat na rachmistrza spisowego zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu, po którego ukończeniu może przystąpić do egzaminu końcowego.
Dodatkowe pytania dotyczące naboru można skierować także drogą mailową na adres: kierownik.podatki@czaplinek.pl
Więcej informacji o Narodowym Spisie Powszechnym na stronie internetowej spis.gov.pl.